Re: TV Aver Phone/Capture - roznice??

Autor: PaPi (papi_at_gd.home.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 16:05:49 MET

>Mam podobny problem, konfiguracja podobna (Duron 700, 256MB 30GB IBM 7200,
>grafika GF256 MX2, TV Aver Phone) mimo wielu prob nie udalo mi sie
VirtualDub-em
>zgrac pelnej rozdzielczosci PAL. Probowalem juz kilka roznych codekow do
>pakowania strumienia video i za kazdym razem jest to samo (brakuje klatek).
>Problem nie tkwi w wydajnosci dysku (strumien do zapisu jes rzedu 1-2 MB/s
>zaleznosci od codeka), ani w wydajnosci proca - przy zapakowaniu do
wyjsciowych
>2 MB/s obciazenie jest na poziomie 45% (a klatki gubi jak cholera)- stary
>celeron400 dawal sobie z tym bez problemow.
>Czy ktos spotkal sie z tym problemem i wie jak go rozwiazac?

>Z gory wielkie dzieki za wszelkie sugestie.

> [...]

Dokładnie to samo - czy masz zainstalowane WinME (może to kwestia
wspaniałego restore?). Ja próbowałem właśnie na WinME. Najprawdopodobniej w
ciągu 2 dni będę miał inny tuner wtedy dam znać czy to zasługa Avera.
Wracając do tunera naprawdę nie ma za co płacić o 100PLZ więcej niż za
FlyVideo.

Pozdrawiam

PaPi