Re: TV Aver Phone/Capture - roznice??

Autor: Grzegorz Stawski (stawski_at_lucent.com)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 14:03:59 MET

PaPi wrote:
> =

> G=B3upieje g=B3upieje - spr=F3buj u=BFy=E6 TVCapt pod Win2000 i przechw=
ytywa=E6
> VirualDubem, pod WinME uda=B3o mi si=EA zmusi=E6 VirtualDuba do przechw=
ytywania
> razem z d=BCwi=EAkiem ale tylko ze =BCr=F3d=B3a ext z tunera niestety b=
ez d=BCwi=EAku.
> Poza tym podczas przechwytywania i kompresji w DivX Low (3000kb/sec) rw=
ie
> (komputer KT7,Duron 600_at_950, 256MB RAM, HD 30GB IBM 7200, grafika GF256=

> [...]

Mam podobny problem, konfiguracja podobna (Duron 700, 256MB 30GB IBM 7200=
,
grafika GF256 MX2, TV Aver Phone) mimo wielu prob nie udalo mi sie Virtua=
lDub-em
zgrac pelnej rozdzielczosci PAL. Probowalem juz kilka roznych codekow do
pakowania strumienia video i za kazdym razem jest to samo (brakuje klatek=
).
Problem nie tkwi w wydajnosci dysku (strumien do zapisu jes rzedu 1-2 MB/=
s w
zaleznosci od codeka), ani w wydajnosci proca - przy zapakowaniu do wyjsc=
iowych
2 MB/s obciazenie jest na poziomie 45% (a klatki gubi jak cholera)- stary=

celeron400 dawal sobie z tym bez problemow.
Czy ktos spotkal sie z tym problemem i wie jak go rozwiazac? =

Z gory wielkie dzieki za wszelkie sugestie.

Pozdrawaiam,