Re: TV Aver Phone/Capture - roznice??

Autor: Grzegorz Stawski (stawski_at_lucent.com)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 13:22:10 MET

> Dok=B3adnie to samo - czy masz zainstalowane WinME (mo=BFe to kwestia
> wspania=B3ego restore?). Ja pr=F3bowa=B3em w=B3a=B6nie na WinME. =

Ja probowalem zarowno w WinME oraz w W98SE (objawy identyczne) na najnows=
zych
sterach oraz starszych, ktore dostalem razem z karta.

> Najprawdopodobniej w ci=B1gu 2 dni b=EAd=EA mia=B3 inny tuner wtedy dam=
 zna=E6 czy to zas=B3uga Avera.
> Wracaj=B1c do tunera naprawd=EA nie ma za co p=B3aci=E6 o 100PLZ wi=EAc=
ej ni=BF za FlyVideo.

Obawiam sie ze problem lezy gdzie indziej tzn. to nie jest wina karty i j=
ej
wymiana moze nie pomoc. Na wszelki wypadek zrob testy i daj znac czy wymi=
ana
tunera cos dala.

Pozdrawiam,