Re: DMA jak wyłączyć

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 14:32:45 MET

Użytkownik "TPI" <AdamGuz_at_eranet.pl> napisał w wiadomości
> witam
> moze troche nie na temat ale moze ktos wie
>
> Mam moze proste pytanie:
> Jak wyłączyć obsługę DMA poza windowsem?
> Tzn. właczyłem obsluge DMA, niestety teraz nie uruchami mi sie Winda,
> Chcę wyłaczyć DMA, w trybie awaryjnym jest to niedostępne pole.
> Pomóżcie nie chce mi się przinstalowywać winde.
> pozdrawiam
> AG

Sprobuj takiej sztuczki w trybie awaryjnym we wlasciwosciach systemu usun
stacje dyskow i kontrolery dysku twardego , zrestartuj winde i pozwol sie
odpalic w tybie normalmnym - Windows powinen na nowo wykryc urzadzenia .
Sprawdz przy okazji czy nie masz wlaczone DMA w Bios .
Pozdrowka :

            Pawel Galazka
pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl