Re: IBM DTLA-307030

Autor: Marcin Witek (wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 14:20:15 MET

Marcin Witek <wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
: Ahem... Nie wiem czy powinienem... Ja mam, ale kupilem wczoraj :)... Na razie
: dziala i nic nie stukalo. OCT-2000.

  Odpisuje sam sobie ale... Wlasnie minelo mi dobre samopoczucie. Dysk
zaczal rzezic... Co 30 sek dobiega z niego dziwny dzwiek i trwa ok 7-8 sek.
Niby wszystko dziala ale ten dzwiek... Nie ma znaczenia czy wlasnie cos
czyta czy nie, po prostu przez chwile cicho zegocze (cicho dopoki tego nie
zauwazylem, teraz to bym to uslyszal z drugiego pokoju :). No i wlasnie
powaznie mysle nad reklamacja... Na wszelki wypadek: nie jest to stukanie
glowic.

Wit