Re: "Stara" plyta a DUUUZY dysk

Autor: Mariusz Cichowlas (M.Cichowlas_at_isep.pw.edu.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 14:25:51 MET

Jesli masz stary bios to chyba bedzie w stanie obsluzyc <8 GB, teraz
bierzesz duzy dysk np 20 GB idziesz z nim do znajomego tam dzielisz go na
partycje < 8GB i formatujesz. Dokladasz do swojego kompa i chodzi, jedyna
wada Windows dolozy literki na koncu z CD-Rom'em i otoczeniem sieciowym.
pozdrawiam Mariusz
Uzytkownik "Mis Jogi" <misjogi_at_polbox.com> napisal w wiadomosci