Re: TV Aver Phone/Capture - roznice??

Autor: PaPi (papi_at_gdansk.home.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 18:17:31 MET

> sluchaj - nic nie głupieje, ja mam sb64v i jest wszystko ok. ,a karty
> muzyczne mocno męcze do robienia muzyki itd. Wystarczy odpowiednio
> poustawiać mixer w sekcji record - jeśli oczywiście jest taka potrzeba.
> Nie powinieneś mieć większych problemów - ja nie miałem żadnych. Aver
Phone
> jest jedną z fajniejszych kart TV (no może nienajszybszy frame graber, ale
> to przy szybkim kompie nie sprawia problemów)

Głupieje głupieje - spróbuj użyć TVCapt pod Win2000 i przechwytywać
VirualDubem, pod WinME udało mi się zmusić VirtualDuba do przechwytywania
razem z dźwiękiem ale tylko ze źródła ext z tunera niestety bez dźwięku.
Poza tym podczas przechwytywania i kompresji w DivX Low (3000kb/sec) rwie
(komputer KT7,Duron 600_at_950, 256MB RAM, HD 30GB IBM 7200, grafika GF256
MX2) - jedyny program gdzie rwie najmniej to właśnie VirtualDub ale bez
dźwięku. Dla porównania na moim stary TVMax i wolniejszym dysku twardym i
128MB RAM nic nie rwało - piękne 25fps i ani jednej zgubionej klatki.
Dlatego opycham TVCapt i kupuję coś innego.

Pozdrawiam

PaPi