Re: Athlon 800 czy pIII 800

Autor: El presidente (postmajster_at_interia.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 14:46:19 MET

On Mon, 11 Dec 2000 11:50:28 +0100, "Zrathen"
<admin_at_blackwidownet.prv.pl> wrote:

>??? achia: tk twojego rozumowania jest chiba taki:
> nie ważne jak działa - ważna firma - a to że 50% czasu sprzęt jest w
>servisie to nic ???
>jeśli mu procomp działa to chyba jest lepszy od tego asusa który jest -ale
>w servisie.
>ludzie !!!! sprzęt jest dobry jak działa - a nie jak ma ładną (?) nazwę ....

Bredzisz, jak tylko działa to jest dobry ? A co z tym Asusem ? Jakie
uszkodzenie ? Ja ostatnio odesłałem do serwisu _6_sztuk_Procompów_ z
takimi samymi objawami !

>a tych fanatyków intela nie rozumiem:
>powtarzam już któryś tam raz:
>dla intelowaca lepiej jeździć maluchem za 20000 zł niż nowiutkim i szybkim
>ferrari za 200 zł - widać myślenie boli :(

Jeszcze raz bredzisz, to niekoniecznie kwestia fanatyzmu, może ktoś
VIA nie lubi ? A jak nie lubi AMD to co x tego ? Jego sprawa.