Re: Athlon 800 czy pIII 800

Autor: Zrathen (admin_at_blackwidownet.prv.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 11:50:28 MET

> Bredzisz, Procomp to dziadostwo, obyś się nie musiał o tym na własnej
> płycie przekonać.

??? achia: tk twojego rozumowania jest chiba taki:
 nie ważne jak działa - ważna firma - a to że 50% czasu sprzęt jest w
servisie to nic ???
jeśli mu procomp działa to chyba jest lepszy od tego asusa który jest -ale
w servisie.
ludzie !!!! sprzęt jest dobry jak działa - a nie jak ma ładną (?) nazwę ....
a tych fanatyków intela nie rozumiem:
powtarzam już któryś tam raz:
dla intelowaca lepiej jeździć maluchem za 20000 zł niż nowiutkim i szybkim
ferrari za 200 zł - widać myślenie boli :(

--
Zrathen
admin_at_blackwidownet.prv.pl