Re: Karta d¼wiêkowa

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 11:44:08 MET

Radoslaw Sokol napisa³(a):

> Hi,

> Prawdê mówi±c nie rozumiem -- chcesz wymieniæ kartê d¼wiêkow±, dodaæ
> drug± kartê d¼wiêkow± czy zmieniæ sterowniki karty d¼wiêkowej? :)

Karty d¼wiêkowej nie wymieni³am, chcia³abym tylko zainstalowaæ sterowniki do
nowszej karty, bo na niej s± fajne d¼wiêki - jest np.parê fajnych utworow MP3,
wiele instrumentów itp.a na mojej karcie ( SB16) tego nie ma, tzn wogóle nie
mia³am do tej karty ¿adnej p³ytki ani dyskietki ze sterownikami, tylko to co
jest w Win98....Tak sobie jednak my¶lê, ¿e mog± byæ konflikty, prawda?

Pozdrawiam

Kaja