sprzedam drukarkę z Adobe Pressready

Autor: czarek (kleofas_at_warman.com.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 13:11:01 MET

Drukarka HP 1120C/ wejście równoległe (do PC-ta), jeszcze na gwarancji, format A3+, mało używana (ok. 80 wydruków), dość szybka (10 minut cała str A3 w jakości „best”)

Adobe PressReady – profesjonalny RIP software’owy PS level 3 ze sterownikiem do m.in. do tej drukarki. (sam soft kosztuje teraz ok.1600 zł + VAT!!!)

Ten zestaw robi idealne odbitki próbne (sprawdziłem!!!) koniec z IRISami.
Sprzedaję tylko dlatego, że przesiadłem się na Jabłka. Jakbym nadal używał PC-ta – nadal bym na tym jeździł, aż bym zajeździł.

Za całość – jedynie 1600 zł (jeśli potrzebna faktura, doliczyć 22% VAT).

Super okazja – soft z drukarką za cenę samego softu!!! Jakby Ci ktoś narobił pieniędzmi w kieszeń!

Czarek - tel 0-603 79 56 47
Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl