Re: Athlon 800 czy pIII 800

Autor: Kal (kal_at_itnet.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 22:37:44 MET

> Kogo? Rozsądnych ludzi, co nie wierzą w przesądy i reklamę, ino sami

Oj, wez sobie np ostatnia Polityke, czyja reklama jest na okladce?
:))))

> sprawdzają co jest warte używania, a co nie?

Powiedz mi, jak tego dokonac? Bo w tej chwili mam do wyboru takie
mozliwosci:

1. Kupic, odpalic, i sie przekonac - ale chyba nie wywalisz 2500 zl w
ciemno...
2. Sprawdzic u kogos innego i zasiegnac opinii uzytkownikow

Oczywiscie wybralem ta druga mozliwosc... Niestety nikt moich znajomych nie
ma T-Birda, za to trzy laboratoria u mnie na uczelni wyposazone sa w P2/P3 -
nie mialem do tej pory najmniejszego problemu, a jezeli chodzi o opinie o
AMD - poczytalem sobie odpowiednie grupy dyskusyjne.... nie bede trzeci raz
o tym pisal...

>Za to fanatyków Intela jeszcze niestety sporo :)

a tak... IBM, Compaq, HP, Gateway... starczy?

pozdro

Kal

P.S.
Nie jestem "fanatykiem" Intela - za to jestem fanatykiem dobrego sprzetu :))