Re: AMD vs Intel, bylo Athlon 800 czy p3 800

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 02:18:09 MET

Użytkownik Kal <kal_at_itnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:910k
78$p4q$1_at_news.tpi.pl...

> Pojutrze bede mial nowa maszyne... Zeby nie owijac w bawelne bedzie to:
>
> Intel Pentium III 933 MHz albo 1 GHz - zalezy od aktualnej ceny
> ELSA Gladiac 32 MB GeForce2 GTS
> 2 * 128 MB SDRAM ValueRam Kingston
> Asus CUSL-2
> IBM DTLA307030
> Sound Blaster Live! 5.1 Player

[cut]
> Tak wiec, wiem, ze bede mial wolniejszy komputer, ze zaplace za niego
> wiecej, ale z drugiej strony mam podstawy spodziewac sie ze tak jak do
> mojego obecnego systemu - bede mial do niego pelne zaufanie :)). Pewnie
> zaraz pojawia sie Grupowicze, ktorzy beda zapewniac ze ich Athlony czy
> Durony chodza bez zarzutu od X miesiecy... byc moze macie szczescie, ja ni
> chce ryzykowac, za duzo kasy mnie to kosztuje!!!

Jestes bogaty ;o) .. oj jestes .. ogolna podnieta AMD wynika z tego ze za 3x
mniejsza kase zloze kompa tak samo szybkiego jak ten twoj ...ale preferencje
indywidualne to rzecz swieta ! Co do stabilnosci to nie dziwie sie ze stary
komp byl taki dobry .. ten asus co go miales to LEGENDA ;o) HX , plytka serv
erowa .

ps: PO CO CI SB_LIVE ??? .. nie moge dojsc PO jaka cholere ludzie to kupuja
?

--
Pozdrawiam.
RusH                         W-wa(646-70-84)  0608-104-855