Re: KONTROLER via CD-ROM czy to możliwe?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 02:07:21 MET

Użytkownik marsaj <marsaj_at_inetia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
ał:910qep$ijk$1_at_news.internetia.pl...
>czytniku CD? Mianowicie kupiłem czytnik CD-ROM-ów i po kilku tygodniach ni
stąd ni zowąd zniknął mi on z pola >widzenia eksplorera. BIOS go widzi ale
winda nie może go ruszyć pokazując że napęd nie jest dostępny. Ponieważ

CD Artec to szajs jak samsung ..ale dziala ;o) ktos na gieldzie mi wciskal z
e to niby oem LG na niemcy ale jakos mu nie wierze ;o)
Co do twojego problemu to masz konflikt na kontrolerze IDE w windzie pewnie
, przeinstaluj sterownik od IDE albo zmien ustawienie zworek na CD

--
Pozdrawiam.
RusH                         W-wa(646-70-84)  0608-104-855