Re: Creative/plextor 8/4/32

Autor: Wojt_at_s
Data: Mon 11 Dec 2000 - 00:16:34 MET

> to "ano ma" SAO-RAW czy "ano ma" SAO i DAO ? ;o))) taki juz zboczony jestem
> ze chcialbym uslyszec cale zdanie bo kolega Pirat z morza polnocnego (hehe)
> raczej obstaje ze dao to ona nie ma ..a sam ma Ricocha , miewal samsungi
> 4x4xcostam i z nowym biosem one mialy dao ..ale sie ich pozbyl "tak na
> wszelki" ;o)) coby w plecki nie byc ..
>
> --

sam tego Teaca nie mam, niech napisza Ci co maja
ale wg tego co jest na www.cdrinfo.pl (choc dobrze sprawdzic jeszcze
gdzie indziej
bo jest tu troche bledow) to ma dao-raw; sao tez pewnie ma choc jak masz
juz te dao, to tamten tryb juz Ci sie nie przyda :)
A co do Ricoha - dobrze by bylo zeby kolega Pirat napisal cos o takiej
nagrywarce.
No i znowu ten samsung.
Dostepny jest model nagrywarki Ricoh 8/8/32
zdjecie jego przodu:
http://www.cdrinfo.pl/cdr/sprzet/ricoh/ricoh7083.jpg

Ta dioda na srodku cos niedobrego przypomina

Jest tez zdjecie Samsunga 8/4/32:
http://www.cdrinfo.pl/cdr/sprzet/samsung/208.jpg

Ciekawe czy samsung uzywa flakow Ricoha czy odwrotnie
tym bardziej ze ten Ricoh to niezle sie zapowiadal:
cd-text, oversize, dao-raw, wspolpraca z clone-cd