Re: IBM dtla

Autor: TZD (tzd_at_wyspa.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 23:35:31 MET

Użytkownik "Detonus" <detonus_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> A jak ci w ogole chodzi ten IBMik, bo moze kiedys sobie strzele takiego ?
> Naprawde jest taka burza jak to niektory mowia ? Podobno bardzo cichy ?

Generalnie dobrze szybko i cicho,
na poczatku niepokoily mnie odglosy ale po 4 tygodniach jest wciaz wszystko
ok,
po wiecej szczegolow zaciagnij pareset / czy pare tysiecy postow i przejrzyj
archiwum grupy - IBM dtla versus BarracudaII to jeden z najliczniejszych
tematow w ostatnich czasach na grupie.

Pozdrawiam
TZD