Re: Intel 166MMX contra Duron 700 :((

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 22:40:02 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Radoslaw Sokol,
twierdzi ze.......
: > [...]
: > moze sie niezle rozczarowac (tak jak ja....)
: > oczywiscie chodzi szybciej
: > niektore programy tylko w nowym pojda
: > ale kosmicznego przyspieszenia nie ma - moze za wiele oczekiwalem
:
: :)))
:
: Masz całkowita racje

Takie porownanie:
2 kompy:

a) Pentium 166 (bez mmx), 16MB ram, 1GB DMA16,
b) celeron 333, 64RAM, TNT2

chodza z podobna predkoscia. A instalacja windy na pierwszym zajela 15
inut, na drugim godzine... ;> No ale przyspieszenie.. ja nie moge
;))))

a ja bym te 2ooo wydal raczej na kilka(nascie/dziesiat/set) skrzynek
piwa (mocny full ;) ) ;)))))))))))

--
,Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>______#tychy____________,
|> To nie kobieta. Ma stac i dzialac. Kropka. ((O_LINUXIE))_________|