Re: CDROM

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 13:03:07 MET

Użytkownik "marcin" <mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Rafal..." <rafal_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> No i co z tego, szybciej jedynie bedzie ci zgrywac cala plytke na dysk, a
> normalnym uzytkowaniu pewnie nie zauwazysz roznicy.
Wlasnie jezeli noralne uzytkowanie to tylko teac.

>Ja glownie slucham mp3
> wiec dla mnie sie liczy bezawaryjnosc,
No i jezeli bezawaryjnosc to tez tylko teac (no i 2 lata gwarancji)

>po 2 predkosc 32x jest wystarczajaca
> zeby zainstalowac jakies programy albo ogladnac film z plytki, a od gier
> wiadomo ze lepiej cala gre zainstalowac odrazu na dysk niz pozowlic jej
> doczytywac z cdroma.
Nie koniecznie jak masz teac'a (wiem ze moej odpowiedzi sa tendencyjne)
Ten sidik najszybciej rozkreca plyte, poza tym a jeden z niewielu (jak nie
jedyny ) potrafi utrzymac stala predkosc bliska maksimum. W jego wypadku to
jest okolo x33 dla x40 a RW moze czytac z predkoscia x32.ilestam i do tego
ma najkrotszy czas dostepu jak juz tak bardzo chcesz skakac po mp3 na
plycie. Aha i jeszcze bardzo szybko wraca do poprzedniej predkosci po
korekcji bledow. Niewiem czy LG wogole wraca.
Muzzy