Re: CDROM

Autor: Tomek D... (TomekD_at_poczta.fm)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 13:15:51 MET

Użytkownik "Rafal..." <rafal_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czesc!
> Użytkownik "Maciek" <kalbar_at_free.ecig.pl> napisał w wiadomości
> ze sie wtrace :), testowales moze to LG???, ja kupilem LG 48x bodajze i
> mialem go ze 2 godziny, wymienilem na teaca po tym jak osiagnal magiczna
> predkosc w CDSpeed max. ~14x !!!! (teac do 40x dojezdza bez problemu)

Ja testowalem, ale jakos utwierdzilo mnie to w przekonaniu, ze LGx32 w
zupelnosci mi wystarczy - tym bardziej, ze od samego poczatku (chyba 2
lata?) nie bylo z nim zadnych problemow. Czyta wszystkie mozliwe plytki i
robi to w miare cicho (w poronaniu do x40 - x50). Jedyne wady - brak UDMA i
niezbyt szybkie zrzucanie audio.
(wczesniej mialem slawnego Samsunga x24 - jak wszystkim rozsypal si po ok
pol roku....)

Tomek
TomekD_at_poczta.fm