Re: Jaki skaner wybrac do 400zl?

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 16:45:59 MET

Użytkownik "ViperNet - grupy dyskusyjne" <vipernet_at_poland.com> napisał w
wiadomości news:3A331049.D61FDDA7_at_poland.com...

> Dzieki :) Wezme pod uwage te rozwiazania jak tylko znajde gdzies
> wspomniane modele.

Poszukaj też w promocjach Plusteków, dostaniesz skaner z legalnym Corel 7 SE
PL, Picture Publisher, oprogramowanie OCR FineReader 4 SE PL oraz
oprogramowanie obsługujące przyciski na skanerze, powinieneś się zmieścić w
cenie.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki