Re: Jaki skaner wybrac do 400zl?

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 00:04:41 MET

Użytkownik "ViperNet - grupy dyskusyjne" <vipernet_at_poland.com> napisał w wiadomości news:3A31DDA6.7A927788_at_poland.com...
| Witam
|
| Potrzebuje malej pomocy, bo w temacie skanerow to jestem na razie
| zielony :) Mam do wydania ok. 400zl. Nie potrzebuje jakiegos super hiper
| skanera, tylko takiego do wlasnego uzytku, ktory by w miare szybko
| skanowal i nie mial problemow z kolorami. No i zeby potrafil skanowac w
| wysokiej rozdzialce, bo niekiedy bede potrzebowal powiekszac fragmenty
| skanu. Przystawka do slajdow niepotrzebna. Złącze obojetne, moze byc
| USB, ale nie musi. Jakie firmy odrzucic w przedbiegach? Jest tego troche
> [...]

Microtek nie jest niższą półką. Owszem, robi trochę sprzętu SOHO (sam mam
X6 SCSI - polecam, ale nie mieści się w Twoim limicie, bo można kupić za
min. 600zł), ale gł. zajmuje się sprzętem bardziej pro. Skany z mojego
by Cię pewnie zaskoczyły, choć nie jest to jakiś ostatni krzyk mody.

--
Konrad J. Brywczyński                     No use to complain
bryw_at_waw.pdi.net            If you're caught out in the rain