Re: CDROM

Autor: Rafal... (rafal_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 13:24:24 MET

Użytkownik "Tomek D..." <TomekD_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Ja testowalem, ale jakos utwierdzilo mnie to w przekonaniu, ze LGx32 w
> zupelnosci mi wystarczy - tym bardziej, ze od samego poczatku (chyba 2
> lata?) nie bylo z nim zadnych problemow. Czyta wszystkie mozliwe plytki i
> robi to w miare cicho (w poronaniu do x40 - x50). Jedyne wady - brak UDMA
> niezbyt szybkie zrzucanie audio.
spoko spoko, jak komu pasuje, mi spasowal teac bo pozatym co napisalem to
jeszcze zgrywanie audio do 33x dochodzi, a ze 40, 50x do najcichszych nie
naleza to fakt, moj teac 40x jest toche glosniejszy od jego poprzednika 32x
ale niewiele,
....ale czy nie przeraza fakt: czytkik 50x a czyta z predkoscia ~15x ??????

> (wczesniej mialem slawnego Samsunga x24 - jak wszystkim rozsypal si po ok
> pol roku....)
...dolacze jeszcze do listy mojego kumpla ;))

Rafal