Re: CDROM

Autor: Maciek (kalbar_at_free.ecig.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 11:33:22 MET

> po 12
> Tez mialem LG 32- i od poczatku byl do bani. Mielil strasznie plytki,
> malo co czytal itd.- do tego sie jeszcze raz zepsul na amen. 2 razy
> głowicę wymieniali- nic nie pomogło itp. Potem kupiłem Lg 40(a co tam
> może to mój egz. był walnięty) i po pół roku sie rozsypał- coś w nim
> latało, system wogóle z nim nie startował. Wniosek? Więcej Lg nie kupię.
> Teraz mam Hitachi DVD i na razie bez zarzutu.

Ja tez mam LG 32x i jest suuuper..
chodzi juz ze 2 lata u mnie (kupiłem uzywany, bo mi sie
samsung 12x zepsuł, potem Philips 8x rowniez sie zepsuł)
czyta wszystko, nie ma z nim zadnych problemow...
jest po prostu super ;-)
wszyscy, ktorych znam i mają LG mowią, ze to najlepsze
cd-romy....ja tez tak uwazam....kupuj LG i juz ;-)

a kolega....moze kolega ma PH (pecha ;-)