Re: Intel 166MMX contra Duron 700 :((

Autor: Gruby (jacekostka_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 23:37:26 MET

Do przed miesiącem używałem do pracy 486 dx4-120 Amd 24 edo ram, 850+560 HDD
+ matroxa millenium 4mB

Win 95 + word 97 + edytor równań - czyli to po co używałem komputera -
chodziły pzryzwoicie na tyle, żeby nie stresować przy pracy. Skwierczały
dopiero przy dużych dokumentach z większą ilością wykresów, a takowe
obrabiałem w jednym kawałku dwa razy do roku.

Dopiero po czterech z górą latach co się "sypło".

I choć, że nie mogę powiedzieć, że mój Duron 700 chodzi tylko nieco szybciej
;-), to jednak na staruszku 486 w klawisze udarzało się tak samo szybko...

Jacek