Re: Ricoh

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 20:18:37 MET

> LOL ;).

> No nie wiem, czy wiem, bylem zaskoczony ;). A czy wiesz, ze HP tez sie nie
> bawi w cdromy ;D ?

jak najbardziej wiedzialem

>Dzieki temu, ze Ricoh nie bawi sie w cdromy maja jedne z najlepszych
> nagrywarek ;P.

> Kupowanie jakiegokolwiek combo nie ma zadnego uzasadnienia, poza zajmowana
> przestrzenia. Podaj chociaz jeden inny argument, dla ktorego warto kupic
> g....

a ty dalej swoje
nie wiem czy wiesz ze combo jest o wiele tansze, zajmuje
mniej miejsca i moze rownie dobrze sluzyc jak oddzielnie zakupiony
dvd i cd-r
jest wiec jest bardzo dobra alternatywa dla uzytkownika,
ktory nie potrzeboje super nagrywarki do czestego
nagrywania (czyt. piracenia) zastamow sie nad tym
ale zawsze bedzie lepsza nagrywara i dvd odzielnie
ale nie oznacza to ze combo to syf

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet