Re: Ricoh

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 20:40:55 MET

Użytkownik "Krzysiek" said:

> a ty dalej swoje
> nie wiem czy wiesz ze combo jest o wiele tansze, zajmuje
> mniej miejsca i moze rownie dobrze sluzyc jak oddzielnie zakupiony
> dvd i cd-r
> jest wiec jest bardzo dobra alternatywa dla uzytkownika,
> ktory nie potrzeboje super nagrywarki do czestego
> nagrywania (czyt. piracenia) zastamow sie nad tym
> ale zawsze bedzie lepsza nagrywara i dvd odzielnie
> ale nie oznacza to ze combo to syf

No i nic nie podales konkretnego, poza ta przestrzenia.
Cenowo rozbija sie mniej wiecej to samo, jesli wziac pod uwage CDR-a x4, a
DVD bedzie juz na pewno lepsze.
A uzywanie nagrywary jako cdromu czy tez DVD, tylko skraca jej zycie. Poza
tym jak juz sie sypnie, to ani DVD ani nagrywajki (jak widac po poscie
kolegi piszacego wyzej, sprzet nie jest bezawaryjny). Gdyby jeszcze
gwarancja byla dluzsza, ale tak...

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl