Re: Ricoh

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 17:50:22 MET

Użytkownik "Krzysiek" said:

> ricoh syf na jakim ty swiecie zyjesz

LOL ;).

> tak sie sklada nagrywarki ricoha sa jedne z najlepszych na rynku
> nie wiem czy wiesz ze ta firma nie bawi sie w cd-romy

No nie wiem, czy wiem, bylem zaskoczony ;). A czy wiesz, ze HP tez sie nie
bawi w cdromy ;D ?
Dzieki temu, ze Ricoh nie bawi sie w cdromy maja jedne z najlepszych
nagrywarek ;P.

> a specjalizuje sie w nagrywarkach i widzialem i kiedys
> drukarke ale nie jestem pewien
> choc oczywiscie ze lepiej kupic oddzielnie nagryware
> i dvd ale combo ricoha to calkiem niezla alternatywa

Kupowanie jakiegokolwiek combo nie ma zadnego uzasadnienia, poza zajmowana
przestrzenia. Podaj chociaz jeden inny argument, dla ktorego warto kupic to
g....

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl