Re: Ricoh

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 15:59:16 MET

 hattab napisales:

> Oszczedny 2 razy traci. Jak ci padnie (a gwarancja przeciez krotka) to ani
> DVD ani nagrywajki. Jednym slowem syf.
> A cena, wcale nie jest taka atrakcyjna.
> Biorac nagrywarke np: Teac W54E i jakies DVD (np: Toshiba) x8 placisz ok.
> 1000 zl, ale sprzet masz duuuuzo lepszy.

ricoh syf na jakim ty swiecie zyjesz
tak sie sklada nagrywarki ricoha sa jedne z najlepszych na rynku
nie wiem czy wiesz ze ta firma nie bawi sie w cd-romy
a specjalizuje sie w nagrywarkach i widzialem i kiedys
drukarke ale nie jestem pewien
choc oczywiscie ze lepiej kupic oddzielnie nagryware
i dvd ale combo ricoha to calkiem niezla alternatywa

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet