Autor: marcin (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 14:50:39 MET
zapomnialem sie spytac o jedna bardzo wazna rzecz
-czy taka usterka monitora moze byc spowodowana zla listwa filtrujaca do
ktroej mam podpiety monitor?
Zaznaczam ze miaszkam w akademiku i to raczej nie moze byc wina zasilania,
bo w pokoju stoja jeszcze 2 monitory i nic takiego im sie nie dzieje.
-- perszing Użytkownik "marcin" <mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:90tcqp$al3$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl... > Witam > > Tydzien temu kupilem monitor CTX VL710T, chodzil ladnie do srody, w czwartek > zwrocilem go do sklepu i w zamian wzialem CTXa VL700SL. W piatek okazalo sie > ze tez jest popsty bo co jakis czas slychac trzask (mysle ze to przebicie > gdzies w srodku bo tak samo mi sie popsula 15" CTXa ;-( ) i obraz sie > rozjasnia na sekunde. Glupio mi isc znowu drugi raz monitorem i zadac > wymiany na inny albo najlepiej zwrotu kasy , ale chyba nie mam innego > wyjscia i bede musial tak zrobic. A poza tym nie wiem jak pokazac gosciom w > sklepie ze monitor rzeczywiscie jest walniety (sprawdzaja to) a monitor musi > pochodzic przynajmniej przez kilka godzin zeby mozna bylo zaobserwowac ta > usterke. > > Moze wiecie > -czy moge zadac natychmiastowetgo zwrotu kasy (rekojmia) > -czy sklep ma prawo do sprawdzenia monitora przez jeden dzien a > dopiero na nastepny stwierdzenia czy monitor jest > uszkodzony czy nie? > - no i co bedzie jak gosciu mi powie ze kasy mi nie odda, ma takie > prawo? > > Poradzcie cos bo nie wiem co mam robic. > Z gory dzieki > papa > > > > -- > perszing > >
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:00:54 MET DST