Re: Mam 2 nowy monitor ktory jest POPSUTY

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 15:37:20 MET

> Witam
>
> Tydzien temu kupilem monitor CTX VL710T, chodzil ladnie do srody, w
czwartek
> zwrocilem go do sklepu i w zamian wzialem CTXa VL700SL. W piatek okazalo
sie
> ze tez jest popsty bo co jakis czas slychac trzask (mysle ze to przebicie
> gdzies w srodku bo tak samo mi sie popsula 15" CTXa ;-( ) i obraz sie
> rozjasnia na sekunde.
Czy przypadkiem nie "trzaska" przy zmianie rozdzielczosci ? Jesli tak, to i
rozjasnianie mozna wyjasnic. Przy zmianie rozdzielczosci zazwyczaj zmienia
sie tez czestotliwosc odswiezania i wowczas (tu nie jestem pewien, bom nie
ekspert) przeladowuje sie cewka (?) i slychac trzask... To normalne. Moj
Hyundai 15" "stuka" od 4 lat i nic mu nie jest...

 Glupio mi isc znowu drugi raz monitorem i zadac