Autor: marcin (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 14:48:27 MET
Witam
Tydzien temu kupilem monitor CTX VL710T, chodzil ladnie do srody, w czwartek
zwrocilem go do sklepu i w zamian wzialem CTXa VL700SL. W piatek okazalo sie
ze tez jest popsty bo co jakis czas slychac trzask (mysle ze to przebicie
gdzies w srodku bo tak samo mi sie popsula 15" CTXa ;-( ) i obraz sie
rozjasnia na sekunde. Glupio mi isc znowu drugi raz monitorem i zadac
wymiany na inny albo najlepiej zwrotu kasy , ale chyba nie mam innego
wyjscia i bede musial tak zrobic. A poza tym nie wiem jak pokazac gosciom w
sklepie ze monitor rzeczywiscie jest walniety (sprawdzaja to) a monitor musi
pochodzic przynajmniej przez kilka godzin zeby mozna bylo zaobserwowac ta
usterke.
Moze wiecie
-czy moge zadac natychmiastowetgo zwrotu kasy (rekojmia)
-czy sklep ma prawo do sprawdzenia monitora przez jeden dzien a
dopiero na nastepny stwierdzenia czy monitor jest
uszkodzony czy nie?
- no i co bedzie jak gosciu mi powie ze kasy mi nie odda, ma takie
prawo?
Poradzcie cos bo nie wiem co mam robic.
Z gory dzieki
papa
-- perszing
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:00:54 MET DST