Re: Jaki dysk wybrac

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 12:43:36 MET

----- Original Message -----
From: "Apik" <apik_at_clan.pl>
To: <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>
Sent: Saturday, December 09, 2000 11:31 AM
Subject: Re: Jaki dysk wybrac

> Użytkownik "Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> napisał w wiadomości
>
> Ja używam seagate od 3 lat i nie narzekam 4.3 chodził i chodzi
bezproblemowo
> 10 też jest ok wcześniej miałem samsunga co za koszmar
>
> --
> Pozdrawiam
> 3mka Apik
> apik_at_clan.pl
> apiki_at_wp.pl

 ja zawsze uzyalem dyskow seagate (tzn jakies 6 lat ) i nigdy nie mialem z
nimi problemow
jedena felerna wersa dyskow seagate to byly z gumka wokolo
mialy byc odporniejsze na uszkodzenia ale rowniez byly glosniejsze
jak ci przeszkadza jego glosna praca to wsadz troche gombki
(moze byc z gabki ochronnej w podelkach po plytach gl.)
miedzy twardy dysk a mocowanie do obudowy
 ale w koncu bardziel sie liczy bezawaryjnosc a nie glosnosc pracy
a na bez awaryjnoesc mozna u niech liczyc
a jesli chodzi o grzanie sie to grzeja sie mocno tylko barracudy
ale to normalene ze sie grzeja do 70C
trzeba im to wybaczyc wkoncu te 7200 obrtow robi swoje

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet