Re: LG

Autor: YAQB (jajor_at_priv2.onet.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 12:47:47 MET

Nie sprawdzalem z innymi egzemplarzami, ale moj monitorek sprawuje sie
swietnie. Poza tym nie wiem dlaczego ale nikt go nie sprzedaje a uwazam ze
jest doskonaly, Moj model to 795 SC (zaden Flatron) z max. res. 1600x1200,
(poziom do 100kHz, pion do 200kHz) i jest tanszy od flatrona o jakies 200
zeta. Jednoczesnie przewyzsza wszystkie modele 775 i jest od nich niewiele
drozszy .....
Ogolnie jest przyjemnie