Re: Czy mozna uzywac naraz karty dzwiekowej zintegr. i PCI ???

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 06:49:01 MET

Użytkownik gruesome [Artur Siekielski] <gruesome_at_go2.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych

> A gdzie za tyle mozna? :)

od ludzi co wiedza ile to jest warte ...a moze od tych co nie wiedza ? ;o)
za wiecej bym nie kupil , tak jak AT na VIA pod PII/cel ..

> Nie jestem z wwy (na szczescie ;), dzisiaj mialem juz kupic to SB ale
jeszcze
> troche pomysle, czy warto...

czemu "na szczescie" ? ;o))) mam z 7 kart muz teraz i moglbys testowac do
woli ..testowanie nie obliguje do zakupu ;o)

> No wlasnie, moja karta to nie SoundPro tylko C-Media CMI8738 (to SoundPro
tez
> ma obsluge 4 glosnikow, HRTF i Aureal3D?). Modem jest bardzo softwarowy,
ale
> najlepsze w nim jest to, ze dziala pod Linuksem :).

CMI jeden pies , tz te same mozliwosci za ta sama cene ;) , a ze ma driverki
pod linuxa to sie tez zdziwilem apropo ECSa na i810 ktorego kiedys skladalem
..

--
Pozdrawiam.
RusH                         W-wa(646-70-84)  0608-104-855