Re: Czy mozna uzywac naraz karty dzwiekowej zintegr. i PCI ???

Autor: gruesome [Artur Siekielski] (gruesome_at_go2.pl)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 01:03:33 MET

Data: Fri, 8 Dec 2000 07:32:36 +0100, Identyfikator: RusH, Treść zeznania:

>mam teraz taka tyle ze bez MRT (roznica to ten modem wlasnie) ... jak sie

Nie tylko, inna karta dzwiekowa i ogolnie troche inna budowa plyty...

>nie psuje to jest ok - tz dziala i to ladnie , za takie pieniadze (100zl) to
>sie oplaca

A gdzie za tyle mozna? :)

>od sb128 ? WSZYSTKO ;o))) a serio chocby Diamonda s90 ..to dopiero cisza po
>rozkreceniu wzmacniacza 2x80W na 90% .. nie bzyczy , nie trzeszczy , nie
>szumi ... jak jestes z W-wy to mozesz sprawdzic u mnie czy bedzie dzialac
>(mam taka karte na zbyciu)

Nie jestem z wwy (na szczescie ;), dzisiaj mialem juz kupic to SB ale jeszcze
troche pomysle, czy warto...

>Co do SoundPro to nie wylaczysz jej tak zeby dzialal modem ..bo modem jest
>1/2 software i opiera sie na flakach chipu SoundPro ..w Windzie mozesz po
>prostu ustawic nieaktywne SoundPro w danym profilu sprzetowym i po ptokach.
>Co do linuxa to ise nie wypowiem bo nie wiem ;o)

No wlasnie, moja karta to nie SoundPro tylko C-Media CMI8738 (to SoundPro tez
ma obsluge 4 glosnikow, HRTF i Aureal3D?). Modem jest bardzo softwarowy, ale
najlepsze w nim jest to, ze dziala pod Linuksem :).

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /