Re: Problemy z komputerem ( ze nowy nie znaczy ze bedzie chodzil !!!!!!!!!)

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 05:57:45 MET

Użytkownik Maxii <mariusz_at_salwator.ip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:90rrro$nti$1_at_news.tpi.pl...

> sprawdzalem prostym programikiem pamiec RAM to okazalo ze tez pokazuje co
> jakas wartosc blad w pamieci. WIEC JA SIE PYTAM CO JEST GRANE ? Od razu
> poszedlem do punktu gdzie kupilem ram a tam oni po sprawdzeniu pamieci
> okazalo sie ze nie maja tego problemu z pamiecia mowia ze nic nie
pokazywala
> ta pamiec u nich. Powiedzieli ze znaczenie ma ustawienie w biosie, wiec
> zmeczony ta tulaczka wrocilem do domu dla spokoju wylaczylem wszystko w
> biosie i tak mialem bledy w testach wiec nie wiem co robic.

idz z avantoorka !! dales straszne piniadze za tego dima przeciez , powinni
zrobic test przy tobie , inna sprawa ze Abity lubia DOBRE ramy , i jesli to
jest jakis "tajpey po kolana w ryzu" to moze sie sypac tylko na tej plycie
..mialem tak z NMC/EpoX pod durona

> Na koniec cos takiego przeczytalem w ksiazce od plyty:
> "THE MEMORY MODULE DO NOT SUPPORTS ECC AND REGISTERED DIMM"
> Czy ktos moze mi powiedziec co oznacza to ? I czy to moze tego to jest
wina?

to co czytasz i myslisz po przetlumaczeniu ;o)

--
Pozdrawiam.
RusH                         W-wa(646-70-84)  0608-104-855