Re: Problemy z komputerem ( ze nowy nie znaczy ze bedzie chodzil

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 11:50:02 MET

Hi,

Maxii wrote:

> [...]
> ta pamiec u nich. Powiedzieli ze znaczenie ma ustawienie w biosie, wiec
> zmeczony ta tulaczka wrocilem do domu dla spokoju wylaczylem wszystko w
> biosie i tak mialem bledy w testach wiec nie wiem co robic.

Pożycz od kogoś pamięci i podmień -- jeśli będzie pracował poprawnie,
masz 100% dowód.

> z serwisu to powiedzial ze przetestowal i nic nie bylo a dalem do siebie i
> mialem to co przed tem ?

Testowanie jakimkolwiek programem jest nieco bez sensu. Do tego testowanie
na różnych płytach w ogóle mija się z celem, bo nie uwzględnia możliwych
różnic w obsłudze pamięci przez różne płyty.

> Na koniec cos takiego przeczytalem w ksiazce od plyty:
> "THE MEMORY MODULE DO NOT SUPPORTS ECC AND REGISTERED DIMM"
> Czy ktos moze mi powiedziec co oznacza to ? I czy to moze tego to jest wina?

To zdanie w ogóle nie jest po angielsku i trudno się domyśleć o co w nim
chodzi. Może rzeczywiście producent płyty nie zaleca stosowania pamięci ECC.
Tak czy tak -- podmień ją na inną i zobacz, jaki będzie efekt.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |