Re: Klawiatura rosyjska (poszukuje)

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 01:21:26 MET

Cześć,

Rafal Zbigniew Skirzynski wrote:

> Mam pytanie - otoz od pewnego czasy poszukuje klawiatury, rosyjskiej, z
> cyrylica. Sprzetu jako takiego nie ma nigdzie: ani w sklepach, ani w
> hurtowniach, a w ambasadzie powiedziano mi, ze owszem maja, ale mi nie
> pomoga (...).
> W zwiazku z powyzszym - prosba serdeczna - czy ktokolwiek jest w stanie
> mi doradzic inne mozliwosci? Lub posiada takowa zbedna klawiature?
> Sprawa jest jak najbardziej powazna i PILNA,

Tradycyjny układ klawiatury rosyjskiej wymaga długiego przyzwyczajania
się. Ja musząc od czasu do czasu napisać coś po rosyjsku dorobiłem sobie
sterownik klawiatury taki, że bukwy są +/- tam, gdzie łacińskie litery
(ten sterownik jest pod Win9x i leży na
http://pitow-129.pitow.wroc.pl/~yogurt/tio/ w dziale Klawiatura - dalej
trzeba szukać); można też użyć układu serbskiego klawiatury.

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)