Re: Przyspieszenie komputerz cz III

Autor: YAQB (jajor_at_priv2.onet.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 20:27:31 MET

Jeśli koniecznie chcesz Intela to model 833 (albo 866) mają chyba być już na
szynie 133, a tak ogólnie to jak poprzednik poleciłbym Ci Duronka, bo jeśli
jedynym Twoim argumentem jest to że można spalić, bo jest to żaden argument,
używam 2 miechy i jest lux, nawet nie płaciłem majatku na jakieś orby
srorby, tylko dobry "standardowy" wiatrak i wszystko jest OK

Przemyśl sprawę, a jak Ci sie nie spieszy to ogołnie warto poczekać, bo
teraz do świąt ceny będę najwyższe później spadną, wejdą nowe modele AMD 266
MHz itp więc ceny spadną