Re: nowa nagrywarka, uszkodzona plytka

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 18:07:11 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Jacek Poplawski
twierdzi ze.......
: >Sens.... no wiec - cena. Albo to ze CD-R zwykle sa czytanie jako
: >Audio, CDRW nie za bardzo... co tam jeszcze... no jaka mowilem - cena
: >:)
:
: no tak, ale CDRW moge probowac do skutku, a CDR boje sie stracic, chociaz
: jesli sa po 3 zł...

Zalezy jak na to pattrzec... pod linuksem naprawde trudno zrabac
plytke... ja np. zawsze ustaiam do opcji cdrecorda 'fs=20M' i swapping
dyku moze mi naskoczyc ;) Gorzej jesli cos zahoguje magistrale, ale to
juz inna bajka :)

: >Jak jest to R/W to wpisz:
: >'cdrecord blank=help' - dostajesz instrukcje dot. blanku
: >a dalej to:
: >'cdrecord dev=?,?,? speed=4 blank=xxxxx'
:
: mi nie chodzi o czyszczenie, lecz o "zakończenie sesji" czy jak to się nazywa,
: aby to co zostalo nagrane było widziane

'cdrecord dev=?,?,? speed=4 -fix -eject'? :)

: >no i zawsze opalca sie wpisac 'man cdrecord' :)))
:
: czytalem go dosyc dokladnie, tak jak HOWTO

No... tam pisalo chyba jak go zafiksowac :)

--
,Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>______#tychy____________,
|> To nie kobieta. Ma stac i dzialac. Kropka. ((O_LINUXIE))_________|