Re: Flatron 795 - Szerokosc ekranu - GRRRRrrrrrrrrrr.

Autor: Michał Rymaszewski (mrymasz_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 18:30:58 MET

A co powiecie jesli napisze ze dzieje sie tak niezaleznie od karty , obraz
jest kur...sko ciemny ( nie wina gammy ) , w ogole ( menu OSD monitora tez )
i w ogole jest do dupy :(( . Jutro jade do serwisu i jestem bardzo zly z
tego powodu. Mam nadzieje ze dadza mi cos na czas naprawy bo jak niego to
zbluzgam wszystkich.

A propos : czy sklep w ktorym kupilem monitor moze mnie od tak sobie odeslac
do serwisu LG ( jest w tym samym miescie ) czy nie ma prawa odmowic
przyjecia wadliwego towaru ktory sprzedal ( nic nie podpisywalem - albo nie
pamietam :) .

Pozdrawiam

Michal Rymaszewski