Re: Flatron 795 - Szerokosc ekranu - GRRRRrrrrrrrrrr.

Autor: Fx (nomail_at_fx.com)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 12:49:38 MET

"Michał Rymaszewski" wrote:

> A propos : czy sklep w ktorym kupilem monitor moze mnie od tak sobie odeslac
> do serwisu LG ( jest w tym samym miescie ) czy nie ma prawa odmowic
> przyjecia wadliwego towaru ktory sprzedal ( nic nie podpisywalem - albo nie
> pamietam :) .

Sklep nie ma prawa odmowic przyjecia wadliwego towaru. Obecnie sa 2
sposoby reklamowania: ustawowa rekojmia, trwajaca 1 rok, realizowana
przez sprzedawce, oraz nieobowiazkowa gwarancja - umowa miedzy toba a
producentem. Jezeli korzystasz z rekojmi to decydujesz o sposobie
zalatwienia rekalmacji - mozesz zarzadac zwrotu kasy lub wymiany na
nowy.

Najlepiej zadzwon pod informacje telefoniczna i zdobadz namiary na
najblisza Inspekcje Handlowa lub jakis urzad badz organizacje ochrony
konsumenta - oni ci tam wszystko wyjasnia.

        Fx