Re: ethernet na powietrzu ?

Autor: YAQB (jajor_at_priv2.onet.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 18:44:15 MET

CZE !
Teoretycznie największe niebezpieczeństwo to wilgoć (zakładając, że nikt
tego kabla nie dosięgnie :) Pioruny RACZEJ nie mają znacznie bo pewnie jest
1000 innych obiektów w które mógły przyj ..... ać :))) Ja w swojej sieci mam
kabel na zewnąrz i tam gdzie się dało, jest on w rurce PCV aby zapewnić jako
taka izolację termiczną (bo akurat kabel leży na dachu)