Re: TV Aver Phone/Capture - roznice??

Autor: kuba (kuba_at_prometeus.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 11:05:37 MET

> Dzieki, ale to drugi koniec Polski ;-) I nastawiam sie raczej na
> Phone (ze wzgladu na radio)...
>
> Czy glupieje takze oprogramowanie dostarczone razem z karta?
> Poza tym SBLive jest widziany jako kilka urzadzen, a jakos wszystko gra.
> Moze to wina programow? Jakich uzywasz?

sluchaj - nic nie głupieje, ja mam sb64v i jest wszystko ok. ,a karty
muzyczne mocno męcze do robienia muzyki itd. Wystarczy odpowiednio
poustawiać mixer w sekcji record - jeśli oczywiście jest taka potrzeba.
Nie powinieneś mieć większych problemów - ja nie miałem żadnych. Aver Phone
jest jedną z fajniejszych kart TV (no może nienajszybszy frame graber, ale
to przy szybkim kompie nie sprawia problemów)