Odp: Temperatura PIII Coppermine 650 MHz - 55°C !!!

Autor: Rafal K (rkubicz_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 18:46:37 MET

> Wystarcz jezeli zrobisz upgrade biosa i temperatura jest normalna
> Te plyty od nowosci maja wywalone biosy i miedzy innymi tak to sie objawia
> Temperatura ktora ci podaje jest wymyslona takze bez strachu
>
> Pozdrawiam Kiri

Testowalem z wersja UJ przed wizyta w serwisie i temperatura sie nie
zmienila. Po zaladowaniu biosu i wybraniu wlasciwego procesora bez zmiany
progow ostrzegajacych od temp. procesora (domyslnie chyba 70 °C) zaraz po
uruchomienia Win98 zaczynal wyc alarm.

Teraz mam wersje biosu RW, przed serwisowaniem zaladowalem poprzednia wersje
zeby nie bylo ze cos kombinowalem.

 Pozdrowienia
 Rafal