Odp: Temperatura PIII Coppermine 650 MHz - 55°C !!!

Autor: Kiri (arturpas_at_interia.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 15:06:42 MET

Wystarcz jezeli zrobisz upgrade biosa i temperatura jest normalna
Te plyty od nowosci maja wywalone biosy i miedzy innymi tak to sie objawia
Temperatura ktora ci podaje jest wymyslona takze bez strachu

Pozdrawiam Kiri
Użytkownik Rafal K <rkubicz_at_controlp.tarnow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:90qjd0$st1$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...