Re: SIMMy i DIMMy w starym kompie

Autor: Robert Szymczyk (szymczyk_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 22:55:51 MET

Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w artykule
news:3A2FEE2C.B68672FF_at_iname.com pisze...
> Problem polega na tym, że VIA VPX najprawdopodobniej wymaga DIMMów
> "pierwszej generacji" (dla VXa i TXa/LXa), a wszystkie nowe moduły PC66
> i PC100 mają już inną organizację wewnętrzną (projektowaną "pod" BXa i
> nowe chipsety). Prawdopodobieństwo znalezienia pasującego DIMMa jest
> IMHO bardzo małe. Nie widzę raczej możliwości rozbudowy poza wymianą
> płyty głównej lub wymianą kości SIMM...

Hmmm, ja na swojej Lucky Star 5V-1A (VIA VPX) miałem przez pewien czas
DIMM'a 128MB PC100 i działało bardzo ładnie. Wkładałem również 128 MB PC133
i również widziało całość. Mozę jakieś słabe DIMM'y ???

Rob.