Re: Jak sie kreca cel633?

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 11:44:06 MET

On Wed, 06 Dec 2000 19:41:14 +0100, zuko / Shark von Cygnus
<shark_at_post.pl> wrote:

>Aha, i czym sie rozni?

Jak bylem ostatnio na gieldzie to lezaly obok siebie dwa takie
rozniace sie egzemplaze wic wzialem je w lapki i co stwierdzilem:

Po spodniej stronie brakuje wiekszosci
kondensatorow (wlutowane sa 2 lub 3 odwrotnie nic w bB0 tam 2
lub trzech brakuje) a od gory patrzac na procek jadro jest wezsze
niz w bB0 (bardziej prostkatne) najlepiej widac jak masz obok
siebie oba modele.
Pomijajc oczywiscie fakt oznaczenia napiecia.

Jak kupowalem swoj to jakos o tym zapomnialem, a poza tym sprawa
wlasnie sie pojawila na necie.

Pozdrawiam
GLide