Re: stara plyta + nowy proc czy to zadziala? please help

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 05:42:09 MET

Użytkownik Michal Martys <mafi_at_ds14.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:90p0pu$gsl$1_at_plus.ds14.agh.edu.pl...
> czesc
> mam taki problem:
> mam plyte glowna z mnozniiem 3,5-6 (ustwianym na zworkach), a dokladniej
> jest to acorp 6zx86 i celerona 333_at_416 i wszystko gra

Wczoraj sprzedalem taka plyte , a dokladniej jej odmiane na VIA o nazwie
Acorp 6VIA86P wiec moge ci pomoc ;o)

> ale zalozmy ze
> chialbym zmienic procesor np na celeron II 633, a ten proc ma chyba
mnoznik
> 9x wiec pytanie brzmi:
> czy moge wlozyc taki proc na ta plyte? ew co ustawic

mozesz bez problemu , OLEJ mnoznik .. producenci plyt to IDIOCI - bo od
czasow LX mnoznik na plytach NIE JEST UZYWANY z procami Intela - tz procki
maja zablokowany mnoznik

> na zworkach od mnoznika? (producent twierdzi ze ta plyta obsluguje
> coppermine'a)

Ta plyta OBSLUGUJE Coppermine bez problemu , ja w nia wsadzilem C666 1.65V
na przelotce BEZ regulacji nap. i z najnowszym biosem wyswietlilo sie "PIII
666 (111x6)" ;o)) ..procek byl chlodny jak lod , wiec napiecie na pewno bylo
1.65 a nie np 2V (wtedy by sie smarzyl).

> prosze o odpowiedzi najlepiej poparte doswiadczeniem w podobnych
przypadkach

a prosie bardzo ;o)

--
Pozdrawiam.
RusH                         W-wa(646-70-84)  0608-104-855