Re: Romeo&Juliet napisane przez MKS

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 08 Dec 2000 - 06:36:25 MET

Użytkownik Jacek D. <koperacja_at_priv4.onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3A2E8E78.7BC7_at_priv4.onet.pl...

> Co do MKSa to najlepiej sie ich zapytaj, skad tak szybkjo uzyskali o nim
> informacje.

ee mailem ? ja po 3 minutach lookania czemu mi sie te zalaczniki "SAME"
odpalaja juz wiedzialem ze to jest jakis badziew .. to male okienko w lewym
gornym rogu i "nieukryty" proces "romeo" w TaskM... potem menustart
"szukaj" romeo.exe i oo jest ;o) ..czy tak trudno sie kapnac ? inna sprawa
ze juz jedna osobe poczestowalem przerobionym romeo&Juliet ;o)) zamiast
pliku "romeo.exe" podstawilem badziew w pascalu kasujacy co sie da z
katalogu "Windows" ;o)))) (plik coczywiscie nazwalem romeo.exe) .... nie
trzeba byc geniuszem zeby sie domyslic ze cos jest nie tak

--
Pozdrawiam.
RusH                         W-wa(646-70-84)  0608-104-855